Köszönhetően egy jóbarátomnak sikerült aknára kerülni a kocsival. Megérte mert kiderült, hogy a 3 hardy tárcsa közül az első kettő gyakorlatilag új. A csapágyazás középen és a hátsó tárcsa elég ramaty állapotban van, de a kopogó hang nem onnan érkezik. Mindkettő cserés lesz de így már - köszönhetően szintén egy jóbarátomnak - nem nagy érvágás az ár. Beszerzem az alkatrészeket aztán, ha lekerül a kardán a cseréhez meg lesz egy kicsit pörgetve egy esztergagépen.
A kopogó hangot a kipufogó rendszer szolgáltatja ahogy odacsapja magát a karosszériához. Gyakorlatilag az összes gumi ami arra hivatott, hogy a padlólemezhez rögzítse el van szakadva. Ráadásul a kipufogó rendszer agyon van foltozva így a gyári rögzítési pontok helyenként hiányoznak emiatt a felfogatás erősen esetleges.
Komolyabb rozsdásodást nem láttam aminek örülök viszont jelentős az olaj mennyisége a váltón allján illetve az olajteknőn. Jópár tömítés cserés lesz. Ehhez ismét elkezdhetek szerelőt keresni. Talán most több szerencsével járok.
A hűtővíz a "nyalogatás :)" teszten átment erősen úgy tűnik, hogy fagyálló.
Lassan végzek az utólag elég bénán beszerelt hangszóró rendszer kiszórásával is. A kalaptartó alljáról hullik a csonttá száradt szivacs, valamit majd kezdek vele. Áthuzatni most nem fogom, lehet, lefújom valami olcsó lakkal attól jól összeragad. Nem nagyon zavaró, mert a csomagtartóba potyog.
A fékbetéteknek még sokezer km van hátra, ahogy a tárcsáknak is. Szilentek nem nagyon lógnak, féltengelyek rendben. Motor elég könnyen mozdul, nem ártana a bakok cseréje, de még bírják. Találtam néhány elég érdekesen javított vezetéket alul. Szerintem emiatt világít ezer helyen feleslegesen a műszerfal.
Úgy néz ki lesz hátsó biztonsági övem is. Gyárliag nem volt, de én szeretnék. A helye megvan. Mivel ma is sikerült ökörködés közben keresztbe állítanom a kocsit, elkél ;).