Igazából nem ma történt, de nem volt időm feljegyezni. Több napos regeneráció után került annyi élet az akkumulátorba, hogy vissza lehessen tenni a kocsiba. Az élettartamát biztosan nem növelte a 0,7V-ra merítés a fél éves mozdulatlanságban a szerelőnél. Elég idegesítő annak fényében, hogy vadonat új.
Szóval visszakerült. Kulcs fordít, áramellátás rendben. Indítózás. Ahogy valahol leírva láttam 10mp indítózás után 30mp várakozás. Az ötödik ciklus után kezdtem, úgy érezni, hogy ebből nem lesz semmi. Az akkumulátor bírta, de a motor csak nem indult be. Persze a remény élt, mert a benzinpumpa vadonat új (még az előző tulaj cserélte) és nem került rá kézi rásegítés így nem tudtam felpumpálni. Biztos voltam benne, hogy a már említett fél éves állás miatt a karburátorok csont szárazak és eltart egy darabig, mire annyi benzin kerül az üzemanyag ellátó rendszerbe ami már elég az induláshoz. Tartottam az úszók leragadásától és egyéb ilyenkor előforduló hibáktól is. Aztán összekapta magát és beindult.
Mentem vele pár kilómétert. Konstatáltam, hogy a fél évvel ezelőtti állapothoz képest az égvilágon semmi sem változott. Legalább rosszabb nem lett.