Megint nem értem ide jó ideig, pedig pörögnek az események.
Sikerült rábeszélnem egy haverom, hogy kezelésbe vegye a kocsit. Az eredmény:
Az összes hardy ki lesz cserélve a kardánban a csapággyal együtt. Eredetileg csak a hátsót szerettem volna, de azt mondta, hogy érdemes lenne mindet, mert tönkre fogja tenni az újat a régi. Hiszek neki.
Be lesz állítva a karburátor. Új légszűrő/olaj/olajszűrő.
Főtengely simmering ki lesz cserélve.
Jópár szilent a futóműben, illetve gömbcsuklók cserélve lesznek.
Kompresszió meg lett mérve meglepődött, hogy egy ilyen öreg motorban még ennyire jó.
Csereérett a komplett kuplung. Elég horror ára van, de igazából nem ezért marad most el. Szét akarom szedetni vele a váltót is az előző tulaj által már régóta halogatott kuplungcsere miatt elkopott szinkron gyűrűk cseréje miatt. Egyébként ezt a szerelő még nem tudja. Nehéz menet lesz rábeszélni :)
Ja időközben teljesen rendbe tettem a tetőkárpitot. Ki kellett cserélnem a teljes gyújtás rendszert is mert a múltkor csak a gyertyák lettek cserélve. Eddig bírták a rossz trafóval. Szóval most új gyertyák, kábelek, trafó, elosztófedél vannak az autóban.
Most jön a műszaki viszga, illetve egy adójogszabály-változás miatt szükségessé vált átírás. Ez utóbbinak annyi nem örülök.