HTML

Suspend

2008.12.31. 22:00 Brian

Megjött a hideg, viszont kályhám nincs a garázsban szóval suspend. A téli gumit nem volt időm/kedvem felrakni, de azért mentem egy jó kört a környéken. Meg kellett tankolni. Semmi gond nem akadt. Most már két csavar hiányzik a tetőkárpithoz, mert amit elvittem mintának sikeresen elhagytam. Tipikus. Úgy néz ki az akkumulátor marad, mert nem veszített a feszültségből. Valamiért nem megy a jobb oldali ablakemelő, szerintem mikor kitéptem a hangszóró vezetékét kihúzhattam mást is vele, majd utána nézek. Beindult a hűtőventillátor, de okkal szóval örültem neki, hogy működőképes az automatika.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75.blog.hu/api/trackback/id/tr61850927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása