Egyszer volt, hogy vettem egy 75-ös Alfa-t. 1.6, karburátoros. Mindenképp karburátoros, szívó benzines autóra fájt a fogam hátsókerék-hajtással a váltó hátul már csak hab a tortán. A szívó itt a motorra vonatkozott volna, nem a helyzetre, de valahogy mindkettő összejött. Szerettem volna, ha egy szerelő rakja rendbe a karburátort illetve a kardánt, ezek egyelőre nagy falat lettek volna számomra. El is vittem hozzá. Ennek már több mint fél éve. Az okokat nem tudom, de a reményhal meg a lepényhal...
Ami eddig történt:
- A leszakadt tetőkárpit leszerelése, újra húzásához folyamatos kárpitos keresés (olyan kéne aki nem csak ért hozzá, de meg is bírom fizetni)
- Gyertya csere (4 hengerben 4 féle gyertya volt)
- Akkumulátor csere
Ezek után az autó gond nélkül indult. Menet közben elég furcsa hangok jöttek a kardántól ezért nem nagyon forszíroztam a közúti haladást. Ráadásul a lengéscsillapítást is csak hírből ismeri. Ez utóbbit később még megoldjuk, elvileg nem nagy falat. A fék rendben volt és az úttartás ebben az állapotban is csodás. Imádom